niedziela, 27 listopada 2016

Refleksyjnie

Wianek jesienny na drzwi

Jesień nastraja refleksyjnie ale niekoniecznie smutno i pesymistycznie. Zależy  od aury . Dzisiaj , przynajmniej w Bystrej dość szaro i odrobinę deszczowo , niemniej bywało gorzej.To jest idealna pogoda na szydełkowanie i wszelkie hand made oraz , oczywiście, dobrą kawę ze spienionym mleczkiem. Jeśli mam do wyboru kawę czy obiad, wybieram kawę ale tylko czasami. Zbliżają się święta  i trzeba będzie wystawić się na którymś kiermaszu a tu niewiele zrobione. Trudno pogodzić wiele obowiązków. Na razie mam zrobione trochę aniołków , tych moich z włóczki i laleczek do zawieszania na choinkę. pomysły mnożą się w mojej głowie , gorzej z czasem i realizacją.
Żeby tak ktoś mnie wyręczył w prowadzeniu domu!
 No nie żebym zaraz całkiem olewała dom ale jak mi jakiś pomysł w głowie zaświta to żebym w tym czasie mogła poświęcić się wyłącznie jego realizacji.  Takie mam marzenie. Pooglądałam sobie dzisiaj trochę rękodzieła na Etsy. Ciekawe czy naprawdę ktoś za te ceny kupuje? Wzory dziewczyny kupują, to wiem, ale te wszystkie crochet doll po 150- 500 zł za sztukę? Za takie pieniądze to warto przysiąść i zrobić coś naprawdę oryginalnego. U nas na kiermaszach ludzie o 2 zł się targują. Ma któraś z Was jakieś doświadczenia z Etsy? Warto założyć tam sklep? To tyle, pozdrawiam moje czytelniczki !
Aniołki
Laeczki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz