sobota, 5 września 2015

Wiosna,lato ,jesień ?

Witajcie, zrobiłam sobie mega przerwę od blogowania . Sama nie wiem dlaczego. Nie blogowałam ale dziergałam. No, może nie tak intensywnie jak  w poprzednich latach, ale co tam,nic na siłę.  Zrobiłam  kilka serwetek , pierwszy raz w życiu i muszę przyznać że świetnie się przy tym relaksuję. Oto kilka z nich :  





Wszystkie wzory z gazetek,na razie jeszcze serwetek nie potrafię zaprojektować. Ograniczyłam także wyjazdy na jarmarki. Cieszyłam się latem  w Bystrej. A było ,oj było się czym cieszyć! Myślę że teraz nie będzie już takich przerw w blogowaniu bo  odwiedzin przybywa i trzeba zadbać o swoich gości! Wszystkim odwiedzającym mojego bloga serdecznie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa!
 Gracias ! Thank you all! Do zobaczenia !

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają te serwetki- delikatne wzorki w bieli ślicznie się prezentują:) pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa , również pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń