poniedziałek, 16 marca 2015

Po prostu wiosna !

Wiosna zawsze cieszy i zawsze czeka się na nią z utęsknieniem. Chociaż zima w tym roku nie była dla nas okrutna to i tak witamy wiosnę z uczuciem ulgi. Coś w tym jest że pierwsze  zielone pączki przyprawiają nas o euforię. Tak jest zawsze w moim przypadku. Widok każdego krokusa i przebiśniegu  nawet  brzęczenie pierwszej muchy nie mówiąc już o wzmożonym śpiewie ptaków działa na mnie niezwykle rozweselająco.                                                                                                                            
         
 Depresję szlag trafia i chce się żyć. Nawet perspektywa umycia ponad dwudziestu okien jest do przełknięcia , mimo iż wolałabym tak naprawdę tej przyjemności uniknąć. Szydełkowanie nakierowane na zbliżającą się Wielkanoc. Nie robię ozdób Wielkanocnych w jakichś zawrotnych ilościach bo zawsze boję sie że mi za dużo zostanie. Zrobiłam trochę podkładek  w kształcie   kurek , wzór znalazłam na rosyjskich stronach . http://kru4ok.ru/vyazanaya-prikhvatka-kryuchkomkurochka-master-klass/ 
               
                               Oraz małe kurczaki w kształcie jajek wysokości ok. 5-6 cm.                                                                                  
                                         

 Kurczaki robiłam obrabiając styropianowe jajeczka. Powinnam jeszcze zrobić trochę frywolitkowych jajek  , kiermasz w Bystrej w niedzielę 22 marca to powinnam zdążyć.

2 komentarze:

  1. Piękne kurki i kurczaczki. Proszę mi napisać jak Pani robi te swoje sówki. Czy w środku są plastikowe jajka z jajek niespodzianek ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa. Chodzi Pani o kurczaki czy o sówki ? Kurczaki są robione na jajkach ze styropianu a sówki wypchane wypełniaczem do poduszek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń