poniedziałek, 2 lutego 2015

Luty

Witajcie ! Już drugiego lutego najwyższa pora coś napisać.  Do Bystrej nareszcie zawitała zima.Jest rzeczywiście pięknie, temperatura zachęca do aktywnego wypoczynku. Robótki u mnie nie idą najlepiej, problem w tym że nie chce mi się za bardzo nic robić w tym zakresie. Ostatnio pracuję nad oswajaniem złotych nici które nie bardzo nadają się do robienia frywolitek ale ja się zawzięłam i coś tam zrobiłam. Nici te rzeczywiście stwarzają mnóstwo problemów i bywa że na koniec robótki zrobi się taki supeł że całość trzeba wyrzucić. Jak narazie to najlepiej z tych nici wychodzą frywolitki przestrzenne. Wiem że sporo osób robi biżuterię z nici metalizowanych metodą frywolitkową ale ja nie jestem do tego jakoś przekonana.  Wyrobów takich nie da się za bardzo usztywnić i dlatego w trakcie noszenia sie zwijają.Najchętniej robię  takie wzory.Oto efekt:
                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz