czwartek, 19 lutego 2015

Przedwiośnie ?

 Zdecydowanie zaczynam  tworzyć Wielkanocne dekoracje. Jak na razie są to tylko wiosenne kurki i kogutki. Mam jeszcze trochę czasu do kiermaszu może coś innego jeszcze wymyślę.Koguciki i kurki są malutkie tak na mniej więcej 5-6 cm. długości.        
                                  
             

Powstała również Wielkanocna kurka na szydełku. Wysokiść mniej więcej 18 cm.

             

            
Tutaj jest jeszcze w wersji do nakładania na jakiś słoik lub miseczkę ale w koncu ją wypchałam bo tak jest  wygodniej i uniwersalniej. Na koniec to co lubię robić najbardziej , czyli malutkie laleczki w szydełkowych sukieneczkach.


Niedawno w telewizji widziałam kobietę robiącą serwetki i firanki siatkowe na iglicy . Bardzo mnie ta metoda zainteresowała. Muszę coś więcej  się na ten temat sie dowiedzieć.  Podobno wyroby wykonane tą metodą są bardzo trwałe . Można je nawet maglować , jeśli jest traka potrzeba, i nic sie z nimi nie dzieje. Mam nadzieję że następny post będzie już zdecydowanie wiosenny a za oknem będzie  ciepło i radośnie !

3 komentarze:

  1. Witaj Jolanto !
    Mam pytanie w jakiej cenie sa te małe kurki i koguciki ? mmwol1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Też widziałam w programie jak kobieta chyba z Podlasia robiła iglicą, koronkę filetową. Super to wyglądało. Znalazłam to:
    https://www.youtube.com/watch?v=tcTu0aI8myM
    https://www.youtube.com/watch?v=68XhS7aBo78

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie zainspirował mnie ten program. Dzięki za linki !

      Usuń