poniedziałek, 8 grudnia 2014

Po długiej przerwie...

No, teraz to juz pobiłam własny rekord niepisania bloga ! Widać z tego że ze mną coraz gorzej . Naprawdę szczerze podziwiam regularnie pisujące blogowiczki ! Juz nawet nie obiecuje że sie poprawię , bo pewnie tak nie będzie. Ostatnie miesiące upływają na robieniu misiów ,chociaż wydajność też nie jest porażająca.  Nie potrafię robić  tego szybko. Nawet jeżeli wyszydełkowanie poszczególnych części idzie w miarę szybko to montaż i wymyślanie  ubranek zajmuje dość dużo czasu. Serwetki robi sie zdecydowanie bardziej automatycznie.  Cały czas mówie sobie że czas zająć się czymś mniej czasochłonnym , choćby i  trudniejszym technicznie, ale nadal robię to samo czyli ciągle jakieś dłubanki w potaci zabawek i maskotek. Oto ostatnia misiowa rodzinka:

  
                                                                                                                                     
Mam ochotę zrobić jakiś fajny bożonarodzeniowy wianek ale  czy zdążę ? Widziałam ciekawy wzór na gwiazdę betlejemską może  coś z niego  wykombinuję. W tym problem że teraz próbowałam go znaleźć żeby tutaj wkleić i no i nie ma, wcięło.  To się zmartwiłam bo pokładałam w tym wzorze duże nadzieje. Muszę pogrzebać dokładniej w komputerze. A niech to !

2 komentarze:

  1. A Misiowa Rodzinka świetna... i wiem, że już w nowym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkajmy się przy stole, Podzielmy się sercami, Z tymi, którzy są teraz I co byli z nami. Bo Bóg rozdaje miłość, Wszystkim, bez wyjątku, Zesłaną na ziemię w małym Dzieciątku.
    Spokojnych świat życzy Dorota

    OdpowiedzUsuń