sobota, 26 lipca 2014

Witajcie  wytrwałe moje blogowiczki! Jak widać po wpisach nic anic się nie poprawiłam , tak średnio jeden wpis w miesiącu. Cały czas jednak o Was myślę. Ostatnio coś tam uszydełkowałam, na frywolitkę na razie nie mam ochoty. Jak widać nadal najbardziej " kręcą" mnie misie . Planuję wziąć się za inne zwierzątka i oczywiście lale. Niestety zrobienie jednej maskotki zajmuje dość sporo czasu.  Potem kręgosłup boli od siedzenia , trzeba zrobić przerwę , ot  starość nieradość ! Mimo tego nie zrażam się i cały czas coś kombinuję. W każdym razie serdecznie pozdrawiam każdą z  Was i do zobaczenia !

Miś
                                                                                                                                                                                      
Misiówna


Maleństwo
  
Dla porównania wielkości
Misiówna w pozycji siedzącej ma ok.20 cm.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz