piątek, 17 stycznia 2014

Nowy Rok

Witajcie w Nowym Roku ! Jak to szybko przeleciało. Dopiero co pisałam życzenia świąteczne a już rok 2014. Jak dla mnie to zaczął sie nieźle.Tempo moich robótek trochę przystopowało ale coś tam się robi i nowe  pomysły ciągle powstają. Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa , bardzo mnie to cieszy i motywuje do dalszej pracy. Chciałoby  się tyle zrobić a tu ręce nie nadążają za głową .Jakoś tak mam coraz mniej czasu. Podobno im się jest starszy tym czas szybciej leci , oj  prawda, prawda, niestety. U nas w górach śniegu nie ma , słoneczko ślicznie świeci . Ja tam lubię taką zimę ale czekam na wiosnę . Póki co pokażę Wam moje misie, ostatnio bardzo bierze mnie na maskotki . Ten większy to jest taka raczej wersja robocza,  zrobiony z niezbyt ładnej włóczki pamietającej jeszcze epokę Gierka . Mniejszy jest zrobiony z kordonka.


Jeszcze breloczki , takie bardziej Walentynkowe małe serduszka .

 

To tyle na dziś  , do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Witaj Jolu :) śliczne te misie i breloczki serduszkowe także. Dwa chyba są dla mnie? :))

    OdpowiedzUsuń